پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد
سرخط خبرها

ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۹۱۳۴
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در نشست خبری جمع‌بندی آمار ورود زائران به مشهد گفت: روز گذشته بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند. همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

وی در خصوص ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی خراسان رضوی و مشهد تصریح کرد: سطح اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. همچنین از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحد‌های اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است. تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین، ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که پیک دیگری برای بازگشت زائران محسوب می‌شود و ما برای بازگشت زائران در هر دو پیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز کسانی که از ظرفیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای استفاده می‌کنند، بهتر است در زمان تهیه بلیت رفت، بلیت برگشت خود را تهیه کنند تا در زمان برگشت با مشکلی مواجه نشوند.

وی در خصوص همخوانی نداشتن آمار ورود زائران با خلوتی خیابان‌های مشهد خاطرنشان کرد: هر جا شما خلوتی می‌بینید بگوید ما از همان مسیر برویم. ترافیک مشهد در نوروز اذیت‌کننده شده است! اینگونه نیست که زائر کمی به مشهد آمده باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی خصوص اینکه چرا آمار جمع‌بندی ورود زائران به مشهد از ۱۵ اسفند ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: ما همانند استان مازندران نیستیم که دوره خدمت خود را از اواخر اسفند آغاز کنیم. اینجا مشهد است و موضوع سفر مردم زیارت است.

گنابادی‌نژاد گفت: مردم برای مناسبت‌های زیارتی به مشهد سفر می‌کنند. امسال ماه رمضان با نوروز تقارن پیدا کرده بود و مردم سفر خود را در نوروز متوقف کرده بودند، از همین رو پیش‌بینی کرده بودیم یکی از پیک‌های ورود زائران به مشهد پیش از آغاز ماه رمضان باشد. همچنین در ناوگان حمل و نقل عمومی ضعف داریم. در مشهد طی ایام نوروز تجربه ۱۰۰ رام قطار را هم داشته‌ایم، اما این روز‌ها تعداد رام قطار‌ها از ۷۶ رام بیشتر نشده است. تعداد پرواز‌های فرودگاه مشهد نیز به همین شکل است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->